Gå til innhold
Fiskersiden

Andros 5II i hus


palkr
 Share

Recommended Posts

Har fått lagt mine klamme fingre på en Andros 5II. Som dere ser på bildet er den ganske liten. Ytelsen er imidlertid ikke liten, den er fullt på høyde og vel så det med de to sliterne ved siden av. Nå mangler det bare 450m 50lbs braid, og en real bordplate i enden :)

Gratulerer Pål - ser veldig bra ut!!!

Gleder meg til å høre mer om denne her... Og som sagt tidligere - gleder meg til å prøve den og sammenligne med Talica... :)

Endret av Thomcon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at den snella så snasen ut :) Må være en bra kombo med 40lbs SG Jigstick?

De 2 andre snellene så ut som museumsgjenstander i sammenligning.

Ble også en jigg stang (fikk igjen på skatten serru :-). Men ikke SG, ble Okuma der også. Solterra Speed Jigg 30lbs. En lett og fin sak i E-glass med Alps ringer og snellefeste (som jeg forsåvidt ikke har noe erfaring med). De to andre blir vel lagt på hylla nå ja...

Nice............ hva utveksling er det på den ?

3.8 på første, 6.4 på andre gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PENT Pål den der snella er FREKK! Farlig det du begir deg ut på der, ustyrskjøret tar knekken på økonomien! :)

Vet det :huh: Men får igjen litt på skatten, og jeg hadde fortsatt 200 kroner igjen på oppgjøret da jeg spaserte ut av butikken med ny stang og snelle. Easy come, easy go!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Der var den på plass hos skittfiske også, til en pris som matcher ebay:

http://www.skittfiske.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=62035

Blir artig å se hva de andre snellefabrikantene finner på etterhvert. Etter at Okuma lanserte Makaira og deretter Andros, kan de jo ikke sitte stille altfor lenge :thumbsu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var den på plass hos skittfiske også, til en pris som matcher ebay:

http://www.skittfiske.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=62035

Blir artig å se hva de andre snellefabrikantene finner på etterhvert. Etter at Okuma lanserte Makaira og deretter Andros, kan de jo ikke sitte stille altfor lenge :thumbsu:

Aiaiai... spørs hvor mange ganger jeg klarer å se på den før behovet er der... Imponerende pris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygt redd jeg ender opp med ei slik ei selv og. spørsmålet er om jeg trenger 3 rene lette oppsett for kveita? :D

Er spent på hvordan den er i forhold til Talica'en, i praktisk bruk. Tror Talica'en har litt slakere bremsekurve ift Andros'en, som er temmelig bratt. Men tror ikke det blir noe problem på Andros'en, siden spaken beveges langs en skala hvor den gjør et knepp for hver posisjon. Så man får grei feedback på hvor mye man beveger spaken. Pluss låseknapp på Strike, noe jeg liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.