Gå til innhold
Fiskersiden

Garnfiske etter sø i Fredrikstad


Gjest
 Share

Recommended Posts

I år som i fjor presenterer Fredriksstad Blad godt garnfiske etter sjøørret som en gla`nyhet! [ :( !]

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AI...RADEN/151575086

Jeg har sendt mail til adressen det er linket til på toppen av siden med henstilling om å opplyse om at dette faktisk er ulovlig! Hadde vært flott om andre gjorde det samme! Jeg tok med nedsenkningspåbud, krav om utsetting av anadrom fisk og minstemål.

Til opplysning: "På tråden" er folkets røst på baksiden av FB. "Alle" leser denne siden!

- Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var skuffende. Jobber nå om da'n med å få til et sammarbeide med de forskjellige politidistriktene for nettløsning på å ta slike syndrere, målet er å få en rask og effektiv oppslagsider her på Fiskersiden som folk kan benytte seg av!

Hadde planer om å vente til jeg hadde fått en stor liste som dekket hele Osf og sørlandet, men tror dette er noe som må ut så fort som mulig!

Har pr dags dato sammarbeid med Hvaler lennsmannskontor og Fiskeforvalter i Østfold!

PS! Har forøvrig også sende FB-nett en mail, hvor jeg forlanger at de kommer med en beklagelse og ny artikkel mot disse ulovlighetene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at det nytter![ :( ]

Ingen som sto frem med navn denne gangen. I fjor var det imidlertid en som sto frem med både navn og bilde. Han ble ikke levnet mye ære i oppfølgingssaken!

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AI...=73205525333695

FB følte vel at de faktisk burde ha skjønt det etter det oppslaget og ikke atter en gang latt garnfiske etter sø skli igjennom som en gla`nyhet. Det var jo ikke lange responstida på den oppklarende artikkelen.

- Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har båt i området og hele sommeren står det mengder av garn overalt. på et kvarter kjøretur i gjennom de beste områdene er det opp til tjue garn. har aldri sett en eneste oppsynsbåt derimot, og politiet gidder ikke sjekke engang. utrulig at det i hele tatt er noe mer ørret igjen. at folk setter garn grunt når det er lov er jo ikke så snodig for man kan ta store mengder stor sik utenfor glomma, men det er jo ikke mange nok som er klar over reglene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.