Gå til innhold
Fiskersiden

Et eller to gir på Accurate snelle


nicewood
 Share

Recommended Posts

Har lest meg litt frem og tilbake på forumet her anngående mulitplikator snelle. Jeg vurderer en snelle til Greys Siege 7,6` 24lbs. Jeg så på jigging master PE4 og synes den er fjong. men har hørt litt forskjellig om den. Så faller nok på en accurate. Har noen erfaringer med et eller to gir på snella. Jeg liker håndtaket bedre på BX2 400 enn på BX 400. Fisket kveite tork og sei.

Kom med erfaringer og meninger. Jeg tar imot. :)

http://www.baardsen.no/storefront.php?pid=2675

http://www.baardsen.no/storefront.php?pid=2669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har hatt begge deler. veldig greit med to gir men du får en litt tyngre snelle og flere deler som kan gå dukken (noe jeg ikke tror kommer til å skje) når en fisker rimelig grunt 20-100 meter er det veldig greit å bruke en girs snella, men velg deg den med 4.2 utveksling. 6.0 blir som oftest for tungt etter min smak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei og hopp. Takker for svar. På årets tur med klubben kjøpte jeg meg ny snelle. Av alle plasser i verden hadde de Jigging Master på bunnpris i Kvenvær på Hitra. Da ble det en PE8. Helt sikkert overkill, men gud bedre så fin!! Hehe. Fikk prøvd den ut på sei på 8kg og en på 13kg. Torsk på 8 kg og 10kg. Ellers en haug med små sei og mindre torsk. Fungerer perfekt og storfornøyd. Kjenner det bare sitterer i kroppen etter å komme meg til kysten igjren. :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello!

I was the last time in Kvenvaer! They have all Jigging Master Spells there in the shop. I hope, i can help you!

Ha det bra!

Hello!

I was the last time in Kvenvaer! They have all Jigging Master Spells there in the shop. I hope, i can help you!

Ha det bra!

I mean of course the bunnpris shop :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.