gjeddekjeft Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 Treffsponsorene 2005: Har mulighet til å melde meg på, men trur jeg sliter litt med bil.. Noen som passerer jessheim/sand på turen ned som det går an å sitte på med i tilfelle? kunne tenke meg å melde meg på igrunn.. Virker gøy [ ] Asgeir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilhelm Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 Såvidt jeg vet er det fullt pr i dag.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest caddis Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 Men en plass er satt av til gjeddekjeften[ ][ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilhelm Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 men da er det jo ingen problem....gleder meg voldsomt[ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest caddis Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 Men håper noen kan hjelpe han med transport da [ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Østmarka Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 Kan evnt hente jeg må i så fall avtale nærmere [ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gjeddekjeft Posted April 20, 2005 Author Report Share Posted April 20, 2005 sitat:Opprinnelig postet av Østmarka Kan evnt hente jeg må i så fall avtale nærmere [ ] [ ] Har sendt deg en PM jeg.. Asgeir. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Ørud Posted May 23, 2005 Report Share Posted May 23, 2005 Har du fått noen transport? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts