Gå til innhold
Fiskersiden

Berlin


HelgeL
 Share

Recommended Posts

https://www.fiskersiden.no/forum2/topic.asp...p?TOPIC_ID=3449

Var på Fisherman's Friend og en jeg ikke husker navnet på rett før jul.

Se på kartet hvor de ligger, noen er langt pokkerivold. Jeg la en ett stopp i en butikk når vi var i området uansett på sightseeing eller på vei til noe.

Hvis du i tillegg trenger hotell anbefales IBIS hotel Mitte, sentralt og billig. 5 min fra Alexander platz i tidligere øst-Berlin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grutle vil sterkt anbefale "Adolf's Schmertzenkammer"! Fra hjemmesida sakser jeg friskt:

"Kugelnkrossen, panzerschwanz, schnabel-käse, geile jugend unt kleine schwein! Keine lederhosen, nimmer normale, warum est der Banan krum, jawohl, ich liebe alcohol! Grosse Busen, Schwelga-Helga unt so weiter!"

De har sikkert sympatiske priser på meiteutstyr, men Tyskland er et ganske spesielt land med tanke på hva slags utstyr de bruker. Skiller seg til tider radikalt fra andre land. Med tanke på lovverket spørs det vel om man finner masse keepnet, karpesekker, avkrokingsmatter og denslags. Dette er det derimot mulig du finner der: http://www.j3fishing.com/aftcobat.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen sjulte og andre ganske åpenlyse interesser blandt svarene her. Regner med at Cb på treffet holder kjente selskapsleker som "den gjeddesaksa peker på, de får den i nøttene" og "hvem har fått huggpilken i soveposen i dag?" inngår og Frish stiller vel med siste mote i påmalte latex vadere designet for de sensuelle kveldene i gjersjøelva. [ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.