Gå til innhold
Fiskersiden

Skal jeg kjøpe brukt? 2 Hånds flue....


Timmy
 Share

Recommended Posts

Hei Forumet.

Jeg har akkurat fått tilbud om og kjøpe ei brukt 2 Hånds fluestang.

Det er en Guideline Salar 15 fot klasse 11. Den selges med en rimelig Guideline LW-serie snelle med snøre.

Selger ønsker 2.000 for stanga. Stanga er 6-7 år gammel, snelle og snøre fra i fjor.

Noen som har samme stang som kan gi lovord eller slakt på denne? Er 2.000 rett pris?

Håper noen kan gi meg innspill på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt ligger brukt fiskeutstyr fra ca halv pris av nytt og nedover. (Med mindre det f.eks er en veldig dyr snelle kun brukt en gang, ubrukt osv..) Ellers gjelder gjerne tommelfingerregelen på halv pris fra du tar den ut av pakningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Forumet.

Jeg har akkurat fått tilbud om og kjøpe ei brukt 2 Hånds fluestang.

Det er en Guideline Salar 15 fot klasse 11. Den selges med en rimelig Guideline LW-serie snelle med snøre.

Selger ønsker 2.000 for stanga. Stanga er 6-7 år gammel, snelle og snøre fra i fjor.

Noen som har samme stang som kan gi lovord eller slakt på denne? Er 2.000 rett pris?

Håper noen kan gi meg innspill på dette.

Litt i overkant synes jeg... Har sett bedre priser på mye som nylig har vært lagt ut her.. Har ikke referanser til stanga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.