Gå til innhold
Fiskersiden

Har en Ambassadeur Revo S jeg vil bytte vekk


Gimbo
 Share

Recommended Posts

Jeg sitter med en ABU Ambassadeur Revo S, jeg knapt har brukt fordi jeg aldri i grunnen har fått ut fingeren og kjøpt meg ei stang som passer til den. Og nå vil jeg heller ha ei anna snelle.

Kunne tenke meg å bytte denne mot annet fiskeutstyr. Helst ei anna ambassadeursnelle, eventuelt ei fiskestang eller kansje en rod pod.

Snella er nesten ikke brukt (max 4-5 ganger), og har blitt skyllet i ferskavann etter hver gang. Men det er noen skrapemerker på toppen, ellers som ny. Det står litt fireline på den, men det er ikke mange meterne igjen etter et lite fuglerede da jeg prøvde den på UL stanga mi :)

Den har halt inn litt småsei og den kjennes helt supert å både kaste med og sveieve inn fisk med.

Går til førstemann som har noe å bytte med som jeg vil ha :-)

Skittfiske.no skal ha 999 for denne per dags dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye sene går det på den da? og hvordan stang vil du bytte den til? jeg har da nooen lette haspel stenger som jeg sjeldent bruker og ikke trenger 1 2-15 grams 8 foter og 1 12 opp til 60 gram ( etter min mening ikke no god stang å kaste før 80-140 gram)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye sene går det på den da? og hvordan stang vil du bytte den til? jeg har da nooen lette haspel stenger som jeg sjeldent bruker og ikke trenger 1 2-15 grams 8 foter og 1 12 opp til 60 gram ( etter min mening ikke no god stang å kaste før 80-140 gram)

Revo S snelletrommelen er ganske smal, så tror ikke det går mye over 100 meter 0,15 rundt Fireline på den. Husker rett og slett ikke da det er halvannet år siden det kom senne på den. Og mener at jeg snella på en 110 metersrull + noen meter backing. Så var snella full.

Men haspelstang er uintressant for meg, da jeg bare bruker multisneller nå.

PS Ifølge databladet skal det gå 145 meter 0.30 nylon på den. Så jeg har sikkert ganske mye backing på....

Endret av Gimbo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen stenger er du på jakt etter? jeg har en god del forskjelligt

Tja, ei lett multiplikatorstang, rundt 3-15 gram, eventuelt 5-20 er det som mangler mest akkurat nå. Skal eventuelt brukes til SØ eller lett meite i vann etter anna ørret.

Skal ettervert gifte den med en ABU 2500 c. Men det er lagt litt på is da jeg ble litt overivrig på en nettauksjon for litt siden :D;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.