Gå til innhold
Fiskersiden

tips for kjøp av sneller el.l


abj79
 Share

Recommended Posts

Har god erfaring med bruk av xxl sine prisgarantier.

Fant en Penn fathom 40/60 på nett til div priser, skittfiske, fisketid osv. priser fra 1999kr og opp til 2495.

Så fant jeg snella på trolling.no til 1799, var innom xxl og spurte sånn nyskjerrig ang snella og kom inn på priser , da fikk jeg opplyst deres prisgaranti og de ville da se hvor jeg hadde funnet billigere priser og smack fikk snella til 1750. Ned fra 2300. Eneste minus var at de bare hadde den i den største str., litt i overkant kanskje men.. får vi bare håpe snella leverer og er bra i bruk også :)

Men kanskje noe annet utstyr dere ute å som man kan gjøre like gode kjøp med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Håper du blir fornøyd med snella. Vet ikke hva du skal bruke den til, trolling eller havfiske, men må bli svært dyrt å fylle den opp med multisene om du ikke insisterer på mono (sikkert kapasitet på nermere 1500 m. med 0,31 multi). Sjekket snella på nettbutikken til XXL og der er den priset til 1899,-. Merkelig prissetting XXL tydeligvis driver med.

Sjekk her om du vil: http://www.xxl.no/fiske/fiskesneller/baatfiske/fathom-60-level-wind-1070272

Uansett lykke til med nyanskaffelsen! B):D

Rikei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig de har justert prisene etter jeg kjøpte den i begynnelsen av juni.Var inne på xxl sine sider nå og nå var den ikke i sortimentet lenger heller.. :thumbsup:

Blir nok bare brukt til havfiske, fylte den opp med 250m 0.40 mono som backing og 470m 0.40 multi. passet perfekt, litt flaks i beregningen :notfair:

Endret av abj79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.