crom Posted July 7, 2011 Report Share Posted July 7, 2011 klikk: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
villlax Posted July 7, 2011 Report Share Posted July 7, 2011 Flott fisk MEN 15 min er MINST en time for lite etter min smak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abu Posted July 8, 2011 Report Share Posted July 8, 2011 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4167868.ece Litt bedre bilde her. Snakker om beist! Se størrelsen på fettfinnen bare. Lurer på hvorfor jeg skal på ferie til Danmark og ikke Alta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karleif Posted July 9, 2011 Report Share Posted July 9, 2011 Denne fisken fortjener en link til :-) Stavangermann fikk kjempelaks Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaho Posted July 9, 2011 Report Share Posted July 9, 2011 Denne fisken fortjener en link til :-) Stavangermann fikk kjempelaks Det er bare og gratulere, kjempefisk og så fikk han jo en ordentelig feiring på 40-årsdagen flott Det er ikke mye oppmerksomhet og spore på forumet syntes jeg, virker jo som om er ikke fisken tatt under køfiske og med doggmark så er det ikke mye og heve øyenbryna om Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karleif Posted July 9, 2011 Report Share Posted July 9, 2011 (edited) slettet Edited July 9, 2011 by Karleif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FishingBUDDY Posted July 9, 2011 Report Share Posted July 9, 2011 Helt vannvittig! Eneste er vel at kampen ikke var det helt store i forhold til størrelsen. Leste et sted at det tok bare 15min å få den inn? Uansett.... RÅTT! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts