Gå til innhold
Fiskersiden

Greys SST Seatrout


Tor Martin
 Share

Recommended Posts

Hei! I forgårs klarte jeg dessverre å ta knekken på min "umistelige" ørretstang på en rar måte. Kjøpte for 3-4 år siden en Edge SST Seatrout 13 fot, som jeg var kjempefornøyd med. Men etter et års tid knakk tuppen.. Kjøpte derfor helt ny stang, Greys som den het da. Men klarte reparere tuppen, og fortsatte å bruke den gamle, og pakket den nye ned for å "spare på den" til den gamle knakk igjen en gang. Nå skjedde det.. Så fant frem den nye, og alt var fryd og gammen... I ca 10 kast.. Da smalt det, og toppdelen+buch 18g for midtfjords!!! Katastrofe. Ringte skittfiske.no og hørte om de kunne skaffe ny tupp, men det var umulig sa de.. Nevnte ikke engang at dette skjedde på en ny stang, da garanti sikkert var gått ut for lenge siden, og eneste som teller er om det var mulig å kjøpe ny toppdel. Så mitt spørsmål er: vet noen av Dere her inne hvor/om det er mulig å få tak i en slik stang?? Prøvt google og ebay, men intet hell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle knekker den stanga. Den er helt rå at kjøre fisk på og kaste med men det virker som den er lagd av tørr spaghetti. Det skall ju vare 25år/livstids "garanti" så hvis du registrerte den og har kvittering tror jag du kan få den nye modellen. Noen kamrater som fikk det i alle fall.

Endret av Dan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.