Gå til innhold
Fiskersiden

Kveite på flue


Nikolassisen
 Share

Recommended Posts

Kom over denne videoen, produsert av gutta på utras.net:

Ikke bare er gutta dyktig å fiske - de er også ekstremt god på doku-såpe

Anbefales!

Gammelt Haill..? Hvor gammelt anses for å være perfekt? :)

Mitt er så gammelt allerede at jeg ikke kan huske når det var nytt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører jo "ØSLENDINGEN" på slutten der, fikk fisk han vettu, uten hail.

Say no more :)

Noen som vet hva et sånt hodekamera koster ??

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomme folk. Regner med du tok linken jeg la ut på facebook i natt Frank? Var i bryllup med en av gutta i månedsskiftet, og ble fortalt at de hadde gjort et forsøk. Regner med Marquz kan komme med mer utdypende detaljer :)

Når det gjelder kamera kan jeg anbefale VIO Pov HD som selges hos www.ruggedstore.no . Filmet 5 kveitefighter med dette nordpå nå, må bare få redigert litt før jeg legger dem ut.

Endret av Vilhelm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomme folk. Regner med du tok linken jeg la ut på facebook i natt Frank? Var i bryllup med en av gutta i månedsskiftet, og ble fortalt at de hadde gjort et forsøk. Regner med Marquz kan komme med mer utdypende detaljer :)

Det var visst der jeg snappet den opp, ja :) Venter i spenning på Deres videoer fra gigantenes rike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomme folk. Regner med du tok linken jeg la ut på facebook i natt Frank? Var i bryllup med en av gutta i månedsskiftet, og ble fortalt at de hadde gjort et forsøk. Regner med Marquz kan komme med mer utdypende detaljer :)

Når det gjelder kamera kan jeg anbefale VIO Pov HD som selges hos www.ruggedstore.no . Filmet 5 kveitefighter med dette nordpå nå, må bare få redigert litt før jeg legger dem ut.

Er det noen kvalitet/pris forskjell på de nevnte kameraene ?

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Mr Big fish :rolleyes:' timestamp='1311100951' post='670289]

Er det noen kvalitet/pris forskjell på de nevnte kameraene ?

VIO Pov HD vet jeg ikke noe om, men go pro holder så god kvalitet at det kan brukes på tv, som f.eks på 60minutes, mange av opptakene man ser fra soldater i krig er tatt opp med go pro, så en norsk tvgjeng i afganistan, de brukte også go pro. Men se deg ikke blind på pris på kamera, du må ha minnekort, og for go pro kan du velge å kjøpe en lcd-skjerm, så du kan bruke den som et kamera, samt moms.

Men hvis du ser etter på filmene til disse gutta, så er kvaliteten på opptakene høy, det er ikke antydninger til noe kornet men en konstant vidvinkel får jo stenger til å være ganske skjeve da

Endret av EspenS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.