Gå til innhold
Fiskersiden

På tur med Kaptein Heart!


Gimbo
 Share

Recommended Posts

Noe måtte gjøres med all blankingen og de #¤"%"#% brosmene...

Så jeg leide inn husets 12 åring og stesønn som kaptein på skuta, og mønstert på som dekksgutt sjøl...

Lar bildene fortelle:

Stødig kar til rors kaptein Heart!

IMG_1554.JPG

Vet hvor fisken står gjør han også!

IMG_1547.JPG

Og kan sløye fisk også, blir midag i morra siden admiralitet venter hjemme med ferdiglaga Pizza!

IMG_1558.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å sjå at ungdommen går framfor og lærer opp "dei gamle". Takk for rapporten, og fortsett med å la ungdommen utfolda seg, under oppsyn. :)

han betaler bare tilbake gammel gjeld. Jeg lærte Heart å fiske med stang i elvene hjemme i nordøst Thailand førte gang jeg besøkte landsbyen der han og mora har familien oppe i nordøst Thailand, og siden har han omtrent ikke sluppet taket i fiskestanga, sånt rent bortsett fra når fotballen, skate boardet, eller hun der søte jenta i paralellklasen ikke har tatt all tid :-) :)

I vinter var han med på et spesialoplegg på skolen hvor båtfisking ingikk, de var ute midt på svarte vintern og lærte seg båtvett, fisking, ta vare på fangsten og tilogmed mekking på 2 takts båtmotorer. Så nå lærer han opp han der fyren mora gifta seg med. ;)

Og vi hadde en super dag vi to.

Endret av Gimbo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.