Poseidon Posted August 2, 2011 Report Share Posted August 2, 2011 hei Eg kjøpte ein fluefiske pakke for mange år siden (stang,snelle, ferdig påspolt backing og flyteline) her er problemet mitt. Eg vil skifte ut flytlina og veit ikkje kva eg skal kjøpa. eg fisker i fjellvann med max 4kg`s ørret tips? ps. lavbudsjett Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salaren Posted August 2, 2011 Report Share Posted August 2, 2011 hei Eg kjøpte ein fluefiske pakke for mange år siden (stang,snelle, ferdig påspolt backing og flyteline) her er problemet mitt. Eg vil skifte ut flytlina og veit ikkje kva eg skal kjøpa. eg fisker i fjellvann med max 4kg`s ørret tips? ps. lavbudsjett Jaggu ikke godt å hjelpe deg med mindre du oppgir stangklasse og gjerne lengde såvel. Og gjerne merket på stanga såvel. Ikke utenkelig at andre kan ha en konkret anbefaling her. Oppgi dette du så ser vi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siljanfluefiske Posted October 20, 2011 Report Share Posted October 20, 2011 G.Loomis Streamdance WF er kjempe snører, har i allefall fått et godt inntrykk av snøret etter jeg satte det på #5 stanga mi. Kaster glatt 30m Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts