Gå til innhold
Fiskersiden

Blogg på blogspot


Nikolassisen
 Share

Recommended Posts

Er det noen som har blogg på blogspot.com eller noen som opplever at det er vanskelig å legge inn kommentarer til blogginnleggene. Har plagdes med kommentarfeltet ei stund nå. Leste på bloggen til Geir (Persa) at han har blanka i helga og i den anledning hadde jeg lyst å legge inn en stjernekommentar på bloggen hans ;)

Har også plagdes med at jeg ikke kan kommentere med google-kontoen min, men må kommentere som anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Dette er det blogginnehaveren som avgjør selv. Jeg har lagt inn slik at alle som er registrert med en e-postadresse kan kommentere, uten å måtte skrive inn en eller annen kryptisk kode. Andre blogger igjen har denne koden aktiviert, slik at en må skrive den inn i tilleg til innlogging. Har ikke hatt problemer med blogspot siden en større opprydding i mai eller deromkring, og da varte det bare et par dager, så var alt tilbake til normalen.

Ellers støtter jeg all tyn av folk som blanker, så lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende at blogginnehaveren har satt opp moderering på innlegg, slik at ikke all mulig spam og sjikane og generell uthenging skal publiseres direkte. Dog burde den som kommenterer få en beskjed om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt litt trøbbel med kommentering, men det har løst seg når jeg har trykket mange nok ganger på "Legg inn kommentar". Har vel på det meste vært oppi 6-7 trykk før den har gått gjennom. Irriterende...

Ja, det virker som at man må trykke mange ganger før det skjer noe. problemet nå er at kommentarfeltet blir blankt når jeg trykker "legg inn kommentar". Så jeg må passe på å kopiere teksten før jeg prøver å poste. Nå skulle dere forresten vært her Pål. mye action utfor Dåfjorden nå :)

Kan jo hende at blogginnehaveren har satt opp moderering på innlegg, slik at ikke all mulig spam og sjikane og generell uthenging skal publiseres direkte. Dog burde den som kommenterer få en beskjed om dette.

Får samme problemet når jeg prøver å kommentere egne blogginnlegg på min egen blogg. Og jeg har svært liberale innstillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, her ser det ut som det er en bug på Geir sin blogg. Forsøkte å legge inn en testkommentar på hhv din og Geir sin blogg pålogget med google(blogger)-kontoen min. På din blogg gikk den rett ut, på Persa sin opplever jeg samme feilen som du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.