Lak Posted June 30, 2004 Report Share Posted June 30, 2004 Når jeg kjører til Oslo fra Sarpsborg noe jeg forøvrig gjør hver dag, litt slitsomt. Men poenget er like før jeg passerer avkjøringen til kolbotn/Mastemyr kjører jeg over en bekk/elv med masse vannliljer og vegetasjon, ser ganske idyllisk ut bortsett fra at mosseveien går over da. Noen som har erfaring herfra Hvilke arter? At det er karpefisk her er jeg overbevist om men hvilke arter??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
avkroken Posted June 30, 2004 Report Share Posted June 30, 2004 Du sikter vel til Gjersjøelva. Stor sørv Stor brasme Mye suter Noe karpe MYE småmort Ål i alle størrelser Gjedde Abbor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lak Posted June 30, 2004 Author Report Share Posted June 30, 2004 Yupp høres Superfett ut, så ut som det var vannvittig mye vegetasjon der men det er vel kanskje mulig å finne steder hvor det ikke er så tettgrodd, eller er det kanskje der hvor vegetasjonen er tettest det er mest fisk.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
avkroken Posted June 30, 2004 Report Share Posted June 30, 2004 Fint mulig å fiske over hele elva, men det kan til tider være enormt folksomt der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
syver Posted July 1, 2004 Report Share Posted July 1, 2004 Ja og så er ikke akkurat veien der lite trafikkert. Mye tunge motorsykler som bruker veien som teststripe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts