Gå til innhold
Fiskersiden


Recommended Posts

Fra båt liker jeg Rapala's wobblere, og husky jerk. Fra land bruker jeg som regel lange tynne sluker som sølvpilen og tobis. Møresilda er også en fin SØ sluk, sammen med morild.

P.S Ta en titt på på fargevalg tabellen som ligger i artikkel sidene under tips. https://www.fiskersiden.no/artikler/so/tips.asp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest La Dolce Vita

Tasmanien Devil är grymt bra. Gärna den blå i 13g. En väldigt hysterisk gång som fisken gillar. Jensens SeaTrout e ju inte så dum den heller. Tung och fin och kastar fint även i hård vind med en fin gång.

Innsveiving får du bara anpassa till du får fisk tror jag. Många säger att du ska veva till du blir blå men det gör man ju inte med fluga så varför med sluk?

Tider är väl 247, dvs hela dygnet, året runt men om inte SÖ är på hugget hjälper ingenting utom dynamit [ :( ].

Tigerbotten och skränter är mina favoritställen, gärna vid sund med mycket rörelse i vattnet.

/LDV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine absolutte favoritter er strandgrevlingen og kutlingen. Kanon sluker, som tåler treg, og jeg mener skikkelig treg innsveivning, og funker like bra i høy fart. Vet ikke hvem som har, eller om man får dem i Norge...jeg handler mine på Norbys i sverige, til halvpris..

Ang hastighet, variert. Men les sø artikkelene på forsiden her.

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Cato

sitat:Opprinnelig postet av kaospiloten

Mine 10 SØ siden i fjor kan fordeles på to forskjellige sluk. 1 Wicke kystwobler blå/hvit og blå/Orange 2 Sølvkroken Gamba gul, rød og hvit

Ingen på flue ennå Kaos?

Du måtte spørre......[ :( ][ :) ][ :D ][ :D ] Nei har ikke fått sø på flue enda, MEN det kommer!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.