Gå til innhold
Fiskersiden

tiagra 16


magnevorland
 Share

Recommended Posts

hei lurte på om noen var intresert i en byttehandel , en tiagra 16 mot en 30 modell eller noe lignede , snella ble kjøpt av en aen på forumet , tror han het havengel , står 700 m 0,36 på snella , var brukt 10 timer da jeg kjøpte den og er nå brukt rundt 30-40 +- timer - og som vist på profilbildet har jeg skiftet ut sveiven med en sveiv fra tiagra 30 utgaven for mer comfort for min del! :-) den originale sveiven kan monteres om denne heller ønskes :-) så om noen er intreserte bare ta kontakt :-)

foresten er snellen som er vist på bildet :-) kom gjerne med ideer !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være vrang eller noe, men hva skal du med en Tiagra i 30-størrelse? Den er tung å fiske med, tar alt for mye sene og har alt for mye brems til nesten alt som finnes i norske farvann.

enig i disse påstandene :) men jeg liker å ha noe som passer til allt fra brosme /lange til håkjerring ! fisker en del i Nedstrandsfjorden , med skikkelig seletøy blir ikke størrelsen noe problem! synes det er greit å ha plass til noen ekstra meter snøre tilfelle en skulle ryke , fisker jo på rundt 400 meter så greit å kunne ryke en gang uten at du må avslutte fisketuren :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.