Gå til innhold
Fiskersiden

WFT 2-speed Performance Drag


Sondre-Pou
 Share

Recommended Posts

Hei, har sett på en snelle som ser ganske bra ut men er det noen der ute som har erfaring eller hørt om denne snella?

http://www.dreamtm.n...1574&catid=3489

Hvorfor kjøpe et merke du ikke hvet noe om , når du kan kjøpe feks Penn for ca 1000 kr mere. ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kjøpe et merke du ikke hvet noe om , når du kan kjøpe feks Penn for ca 1000 kr mere. ??

Ca 1000 kr mer kanskje?

Skittfiske har Tiagra 16 til 4999,-. Det er ei snelle du har til du dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener så bestemt at WFT har noe med PENN å gjøre... akkurat hva det er skal jeg ikke si for sikkert... forøvrig så har vel WFT multisnøre med sinnsyk oppgidd bruddstyrke i forhold til dim.

Edit. søkte opp WFT og fant katalogen deres... det er dem som produserer penn commander... gjett hvem som har lawson/tight line gtr20 II i katalogen da :Phttp://www.bluecreator.biz/cat,wft2012

Endret av halvorhg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kjøpe et merke du ikke hvet noe om , når du kan kjøpe feks Penn for ca 1000 kr mere. ??

Hvorfor kjøpe et merke du ikke hvet noe om , når du kan kjøpe feks Penn for ca 1000 kr mere. ??

Jeg liker best å kjøpe kjente merker men jeg har 13 hav sneller som fungerer, så jeg hadde bare lyst til å prøve noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Prøv jigging master. De skal visst ha fått mye skryt i det siste. Fiskeriet hadde de på prøve under skreifiske på sørøya og det var kun de snellene som holdt all julingen de fikk. De skal visst ha innført et slags dobbelt bremsesystem som skal tåle alt av juling. Uheldigvis er det ganske fin pris på de snellene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.