Gå til innhold
Fiskersiden

Jeg vil tukle med min egen natur.


Justtrout
 Share

Recommended Posts

Jeg begynte med fluefiske etter anadrome laksefisk for et drøyt år tilbake, siden dengang har det vært en "glød" inni meg som vokser seg større og større. Jeg fant fort ut at dette ikke er en hobby men en livsstil for meg, men hva med deg? er det en hobby som du fint kan legge fra deg? og tankene detter over på noe helt annet? uansett, enten du fisker med makk eller sluk så vil vi vell ta vare på denne vakre fisken som i realiteten er unik for mange, men kun føde for jødenisser som de fleste virker og være i det 21 århundret.

Det burde være allmenkunnskap at de anadrome fiskeslagene lider av menneskeskapte lidelser, men jeg kan si meg rimelig sikker på folk flest er uvitende på akkuratt dette, hvorfor? rekker ikke omtanken til Ola og Kari under vannskorpa? Eller har folk så mye og bruke sin dyrebare tid på at det som er viktig for og opprettholde balanse her på kloden ikke betyr noe for hvermansen? Men hvis det er sånn det skal være så skal jeg jaggu meg begynne og spise med rassen og drite med kjeften så skal vi se hvordan jeg ender da jeg tukler med min egen natur, for den kan jeg gjøre akkuratt hva jeg vil med, og det kan vi jo i bunn å grunn gjøre med Tellus og har det vist seg. Jeg kan spørre meg selv hvor jeg vil med dette innlegg men sitter her som et stort spørsmålstegn og undrer på hva jeg som enkelt person kan gjøre, noen forslag? for jeg begynner å sove veldig dårlig om nettene da det ikke finnes snev av logikk hos de innkompotente apene som sitter og regjerer det de kaller en vellferdstat.

Sum og summarum, Betaler man med bananer, så ender man opp med aper til å gjøre jobben, hvor er logikken?

http://www.nationen.no/2011/02/01/naring/laks/oppdrett/fisk/6419813/

På tide og sette fart på friluftsfjorden som jeg finner lite info om.

- justtrout er for balansen

Endret av Justtrout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Muligens det er meg eller at det er litt tidlig på morgenen til at jeg kan oppfatte det som står, men for meg gir det ingen mening for øyeblikket.

2. Nå er jeg vell langt under politisk intresert, men jeg er ikke sikker på at det er arbeider partiet som har miljø posten i regjeringen.

3. Jeg skal gi deg tillatelse til å tukle med ditt eget lem til det blir lov å tukle med naturen.

4. jeg er helt sikker på at det ikke er meg som kan lese usammenhengene

- D.J.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.