Gå til innhold
Fiskersiden

Trenger tur tips for tur i slutten av juni (3-5dager, ørret)


alpinkjører
 Share

Recommended Posts

Hva fisker dere med? Og hvilke forventninger har dere for turen, Jakt på de få store, eller en mere avslappet tur med fisk i stekestørrelse. Tre timer kjøring er nok til å nå mange bra steder fra trondheim, men hvor langt har dere tenkt å gå til fots? Litt vanskelig å komme med turtips på så tynt grunnlag, kan komme med noen når jeg får vite litt mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset Steady. Har du erfaring fra området? Så litt på kartet og det lå jo plenti me muligheta der.

Cannonbang: Vi fiske for det meste med lett haspelutstyr, Sluk, spinning og mark. Har også fluestangen med...

Vi har ikke noe problem med å bruk fotan.

Er åpen for det meste av tur forslag så det er bare å rope ut! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Dere har jo et lite eldorado rett over fjorden, på fosenhalvøya. Et turforslag er å kjøre mot Verran, og så opp til Grønlisetra. Derfra er det bare to-tre timer å gå inn til skjerivatnet og lysvatnet. Begge disse har fin fisk. videre kan dere gå inn til reinsvannet og de mindre vanna rundt der. Det er mange muligheter i dette området. Jeg ville ikke dratt så høyt til fjells enda i juni, spesielt i år med den kalde våren som har vært. Jeg har et tips til, men det sender jeg som PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.