Gå til innhold
Fiskersiden

Videorapport fra Bjerkreim, sone 3b


Jon-Eirik Brobak
 Share

Recommended Posts

Da har eg redigert ferdig videoen fra sist tur i sone 3b.

Videoen ble litt lang, men er jo trossalt 5 laks som er fanget på film.

Kos dere og kom gjerne med tilbakemeldinger, jeg er temmelig fersk innen video og redigering, så alle tilbakemeldinger blir godt mottatt, gode som dårlige.

http://fiskedillaa.blogspot.no/2012/07/video-fra-forrige-tur-i-bjerkreim.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Øystein over sier, kutt ned på vrimling med kamera og døde partier. Får du filmen ned i fex 5min-ish så øker antall på folk som ser hele filmen. Spekk d med action. Irvin har dog laget litt filmer i det siste, med hell. Kan sikkert plukke opp litt trix fra de filmene :)

Grt med ny pers forresten! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, lengden på filmen må eg bli flinkere til, det hadde sannsynligvis blitt lang film med bare de "spennende" partiene og.

Bremsen tror eg la stå faktisk, kunne selvsagt dratt inn de minste med strammere brems, men eg mista så mange fisk i fjord pga for hard kjøring, i år har eg kun mistet den ene på filmen her. De andre eg har mistet i år har vært 10-15 sekund ut i fighten, så tror ikke det har noe med for stram brems.

4000 snelle og 20-50 gr stang med 0,40mm mono tror eg holde lenge, det er mye ryggrad på stanga og laksen på 4,6 kilo kom nesten litt for lett inn syns eg.

skulle eg være så heldig å få en 6kilo+ midt i strømmen på 80kbm+ så tror eg fremdeles eg sko klart å lure den inn. Snittstørrelsen på fisken er ikke særlig høy i elva, og fisker eg med tyngre utstyr enn dette så tror eg mye av gleden på 95% av fiskene eg faktisk får forsvinner.

Takk for flotte tilbakemeldinger, neste film ska eg kutte mye mer på, det er ett problem eg har på hver film :P

Irvin har dog laget litt filmer i det siste, med hell. Kan sikkert plukke opp litt trix fra de filmene :)

Grt med ny pers forresten! :D

følger nøye med på filmene han legger ut ja :)

takk for gratulasjon, du vet jo alt om diger laks i elv, det tar på!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.