Gå til innhold
Fiskersiden

Laksefiske i Rogaland


Salomon
 Share

Recommended Posts

Etne elven bådde Laks&Sjøørret der. :turkey:

Ja har fisket der,men litt langt unna for en kveldstur :)

Jeg har mulighet til fiske i flere elver i Nordfjord hvor jeg er oppvokst, men det er krever enda mere planlegging og extra fri. Derfor jeg lurte på om det var noen "små" elver i nærheten nå som jeg bor på Karmøy. Men takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har fisket der,men litt langt unna for en kveldstur :)

Jeg har mulighet til fiske i flere elver i Nordfjord hvor jeg er oppvokst, men det er krever enda mere planlegging og extra fri. Derfor jeg lurte på om det var noen "små" elver i nærheten nå som jeg bor på Karmøy. Men takk for svar!

Tror ikke det er noe særlig elver i nærheten utenom det som allerede er nevnt. Lurte selv litt på laks nylig og har fått beskjed om at det jevnlig blir tatt laks utenfor skudnes, samt at man kan ha flaks og få SØ nesten overalt på karmøy, spesielt strender.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for Link til info om Fjona.....

Der var det jo enda en mnd. fiske vis siden er oppdatert til 2012 :) Må en tur å se på elva.

Jo da det taes alltid noe laks på dorg rundt om,men den tiden med båt og lakse dorging har jeg avsluttet :) Får bli stangfiske fra land nå. Har prøvd meg flere steder på Karmøy etter SØ både med flue og sluk,men dårlig fangst i forhold til fisketid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merk deg at om du går ut på den delen av Beiningen som det må gås over steiner for å komme til (over vannet) så kan det hende du plutselig står relativt fast der ute til det blir lavvann igjen :)

Takk for tipset :) Har ikke vert der å fisket enda. Har prøvd ut noen steder på øst-siden fra Kopervik og mot nord noen fine viker og bukter,etter tips. Selv om jeg har sett fisk så har fangst av SØ blitt heller dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.