Gå til innhold
Fiskersiden

Feil fisk på lite utstyr.....


TORMOD74
 Share

Recommended Posts

Fikk denne linken av noen venner av meg i Phuket Thailand...... Av en tur tidligere i år,da de fikk feil fisk på kroken........

Endte opp meg en to timers fight ,de fikk fisken ( haien ) opp til båten før snøet gikk....... Kan ikke annet enn og le av paniken da snøret fyker ut.....

Endret av TORMOD74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er morro å se hvor fort pe snøret går ut (fargene på snøret, hver 10ende meter?) og jeg gjetter at den første fyren får ei skyllebøtte etter ca 12 min hvor filmeren sier noe sånnt som "ta i din kylling" hvor det ser ut som om han svarer "jeeeeg klarer ikke mer" -Skikkelig tøft og morro å se:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir utfor Phuket Thailand igjen........ Men har fått flere lokale fisker venner der nede,så denne gangen blir det jigging og hai fiske også i tillegg til en 4 dagers biggame langtur....

Det er ikke de største Gt de får men blir noen hver gang.... fra 3-4 kg til opp til ca 20-25.... Og bare en halvtimes tid fra fastland.

Her er noen bilder av fangsten de får.

GT 23 kg

287392_3403055478167_1461826126_o.jpg

194326_3637232884720_1914841260_o.jpg

539365_118639791618250_332907212_n.jpg

Endret av TORMOD74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dagers live a board, da får du dekket et stort område. Da kommer du nesten til Andaman øyene :)

Ta med deg pop og jig stang, kanskje du kommer over noen spennende plasser. Får du mulighet bør du prøve deg på Dogtooth tuna, har hørt at den har et råere 1. run enn YFT og BFT.

Et spennende område som dere muligens svinger innom er Similan Islands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir base på Similan øy nr 4 som vi var på i år.... fikk i år marlin på 64 kg og div dorado osv.....Blir ikke live a board da det ikke bare er fiske tur ( kona er også med)... Men blir dags turer ut fra similan..... Ellers så blir det nok popping og jig på den turen også...... Men der er mange værne soner rundt similan øyene så ikke så mye fiske som er lov der....Men er ande andre øyer i nærheten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.