Gå til innhold
Fiskersiden

Facebook oppdateringer på hjemmesiden - hvordan?


mag
 Share

Recommended Posts

Holde på å lage ny hjemmeside, og planen at forsiden skal vise de siste oppdateringen fra facebook gruppen.

Men hvordan gjør jeg det?

Har sjekket denne siden:

http://developers.facebook.com/docs/reference/plugins/activity/

Men skjønner ikke hva jeg skal fylle inn i feltene.

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en Gruppe eller en Side du vil vise oppdateringer fra?

Dersom det er en gruppe så kan kanskje denne Gruppe-til-RSS-feed-appen hjelpe?

https://www.facebook...auth_referral=1

Regner med du er kjent med hvordan du integrerer`og viser en RSS-feed i løsningen nettstedet ditt har?

Endret av Espen Ørud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

APP ID er vel id til selve påloggingsfunksjonen til din nettside via FB.

Som du sikkert vet er det mulig å linke innlogging via FB slik at du som her på forumet kan logge inn med FB-profilen din om du har "synket" profilen din mot din FB-profil.

Denne funksjonen la vi inn i foret for noen år siden. Funksjonen får en APP. Fiskersiden sin finner du om du i søkefeltet på FB søker på Fiskersiden APP f.eks. Om du klikker deg inn på den er tallstrengen i URL trolig det samme som APP-ID. Jeg får ikke sjekket dette nøyaktig da jeg ikke kan logge inn på FB som Fiskerisden lengre. MEn jeg antar det er rimelig sannsynlig.

For å få dette sammen er du derfor avhengig av å ha løsningen på siden din som tillater login via FB slik jeg oppfatter det.

Ellers mener jeg det bør være rimleig kurant å søke opp de eksemplelactions som ligger som kode på siden du linker til. Om du googler disse vil du trolig høyt på listen finne en oversikt over alle tilgjengelige actions som er implementert i FB. Dermed kan du vise det du ønsker. Blir trolig littt prøving og feiling på hva som viser hva, men det tror jeg du fort vil finne ut av. Denne typen actions har såpass forklarende navn at det enkelt kan tolkes hva her enkelt av dem gjør om man har listen foran seg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.