Gå til innhold
Fiskersiden

Jigging master pe4


Hafnor
 Share

Recommended Posts

du er helt rå thomas! LO, du får sende meg et bud! ... snella kostet meg 1350USD! Er så dyr at jeg nesten angrer litt, likevel finner jeg ingen feil ved den, langkarbonsveiv, 450gram, deler laget i titan.... smykke!

Så rebuild'en din, flott stykke arbeid! Artig valg av bremsemateriale av SOM, hadde ikke kommet på det selv må jeg innrømme. Blir det til at korken ryker ut til fordel for CF?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er helt rå thomas! LO, du får sende meg et bud! ... snella kostet meg 1350USD! Er så dyr at jeg nesten angrer litt, likevel finner jeg ingen feil ved den, langkarbonsveiv, 450gram, deler laget i titan.... smykke!

Uff - Har handlet alt for mye i det siste.. Du må ikke holde pusten om du venter bud fra meg. La oss heller snakkes om en stund. Skulle du ønske å selge snellen etter neste tur nordpå, eller noe i den duren, så får du si fra...

Hva heter den snellen? Jeg mener mer enn SOM..?

Endret av Thomcon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rebuild'en din, flott stykke arbeid! Artig valg av bremsemateriale av SOM, hadde ikke kommet på det selv må jeg innrømme. Blir det til at korken ryker ut til fordel for CF?

Er snodig av dem å gå for kork, etter et par dager på sjøen er ujevn brem unngåelig.

Tror Thor har fått tak i karbonark, så da må det bare klippes til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmmm... Studio Ocean Mark... sikle... Har sett på denne ei stund og tenker at neste år skal jeg kjøpe bare en snelle og det er denne. Men denne limited editions snella som Thor har fått tak i er mye tøffere enn standardutgaven av Blue Heaven l50 som kan ses på hjemmesiden til SOM.

Skeptisk til korkbremsen, men jeg regner med at professorn kommer med alternativ lenge før våren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en usedvanlig rå snelle! Mekker på nytt bremsesystem nå så får vi se hva det bringer... Du får komme med bud Frank:)

Høres nesten ut som du prøver å presse frem et bud, Thor - er det sånn at du helst vil bli kvitt denne skjønnheten..?

Er sikker på at jeg og Frank sammen kan bli enige om en sum vi kan investere... så kan heller snellen være med nordover. Eneste kravet er at den må være tilgjengelig når jeg kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres nesten ut som du prøver å presse frem et bud, Thor - er det sånn at du helst vil bli kvitt denne skjønnheten..?

Er sikker på at jeg og Frank sammen kan bli enige om en sum vi kan investere... så kan heller snellen være med nordover. Eneste kravet er at den må være tilgjengelig når jeg kommer :)

God deal :) Men tviler på at han selger denne skjønnheten. Det går nok an å få tak i flere også, men som sagt skeptisk til originale korkbrems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den ble så dyr at jeg nesten har dårlig samvittighet! haha, nesten så to personer burde eie den! 100stk av dem i verden, mener det er en japansk butikk som har to stk/hadde. koster 1350USD, hvis du er heldig å slipper moms. :)

Endret av Hafnor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solgt til Frank, 8k med forbehold om nye karbonskiver innstallert!?

snella er en limited edition fra studio ocean mark. det ble lagd først 50 stk, der det opprinnelig skulle lages 100, etter jordskjelvet i japan ble det stopp i produksjon fra SOM men de holdt det de lovet og 50 nye rullet ut av samlebåndet når ting var på stell igjen. dette er nummer 86 og har de siste oppgraderingen blant annet flere deler laget i titan. Snella har en ufattelig vekt på 450gram, innebygget clicker, angular contact bearing i høyre gavel etc.... helt fantastisk snelle!

Frank, om du skulle ha den så følger det med service gratis så lenge du har den :)

Endret av Hafnor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solgt til Frank, 8k med forbehold om nye karbonskiver innstallert!?

snella er en limited edition fra studio ocean mark. det ble lagd først 50 stk, der det opprinnelig skulle lages 100, etter jordskjelvet i japan ble det stopp i produksjon fra SOM men de holdt det de lovet og 50 nye rullet ut av samlebåndet når ting var på stell igjen. dette er nummer 86 og har de siste oppgraderingen blant annet flere deler laget i titan. Snella har en ufattelig vekt på 450gram, innebygget clicker, angular contact bearing i høyre gavel etc.... helt fantastisk snelle!

Frank, om du skulle ha den så følger det med service gratis så lenge du har den :)

Kult! Gratulerer med grom snelle Frank... Jeg håper jeg får lov å ta på den nå r jeg kommer oppover til sommeren... :)

Snakkes !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.