Gå til innhold
Fiskersiden

Til salgs: GT/tuna stang


mag
 Share

Recommended Posts

Selger min custom Spinal SPH78 stang. Denne stanga er egnet for GT og tuna fiske med poppers og stickbaits. Stang trekk medfølger.

Specs:

PE8-PE10

Lengde 7'8''

Sluker 100-225gr

Stanga har vært på 1 fisketur uten å ha fanget noe som har presset stang. Stanga fremstår stort sett som ny, men har fått noen merker etter krok som vises på det siste bilde.

Stanga er laget av Armbreaker Rods i USA:

Stanga kostet 749,- USD uten medregnet moms og frakt.

Stanga selges for 2400,-

P1020719.jpg

P1020720.jpg

P1020722.jpg

Endret av mag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

164cm er transport lengden.

De aller fleste GT/tuna stenger er delt ovenfor håndtaket. Slik at transportlengden blir omtrent lik for alle stenger med samme lengde.

Hvis du ønsker bra GT stang som er delt på midten bør du sjekke Ripple Fisher sin GTX serie, da er transportlengden nede 132cm Men den koster 6000,- før moms og transport :(

Hvis du virkelig vil ha en kort stang og ikke betale så mye så bør du se etter Shimano's Kaibutso serie. Hvis jeg ikke husker helt feil så kommer den i en 3 delt eller 4 delt versjon. Riktignok har Kaibutso serien fått varierende tilbakemeldinger.

Hadde sjøl en 4 delt Beastmaster 8'6'' popper stang som jeg solgte her på forumet for en tid tilbake. Fungerte greit (og lett å transportere), men merker at det var stor forskjell på den og nyere 2 delte popperstenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.