Gå til innhold
Fiskersiden

sola stranden


Michael Rasmussen
 Share

Recommended Posts

På torsdag skulle jeg en tur til Stavanger, så da benyttet jeg selvfølgelig muligheten til en fisketur[8D].

Etter et raskt søk på siden fant jeg en fristende plass på sola stranden. Dette var jeg veldig fornøyd med, selv om det var enkelte i fjor som nok hadde ønsket at denne plassen ikke ble fult så godt beskrevet!

Jeg kom ned til stranden i 11 tiden på formiddagen, det blåste kraftig fra nord vest, og jeg anså mulighetene for dårlige. Allikevel så jeg jo at dette var en glimmrende plass, og på første kastet slo det på en feit og fin ørret på 1,7 kg, som etter veiing fikk friheten tilbake.

Etter denne hadde jeg i løpet av den neste halvtimen 3 ørreter mellom 1 og 2 kg etter sluken flere ganger( den største var to pluss), men de ville ikke ta.

Så forflytta jeg meg litt, og det resulterte i en undermåls, et kraftig napp og enda en som følgte etter sluken. Jeg fiska foresten med 12 g rød triumf, som var noe vanskelig å kaste med i den vinden, men har man en favoritt,så har man en favoritt[8D]

Det blåste etter hvert så kraftig at jeg ikke orka å stå å kaste i motvind lenger, så jeg gav opp etter et par timers fiske, men dette var en plass jeg skal prøve igjen!

Så takk til den personen som var så grei å fortelle om plassen i fjor, du redda dagen[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.