Gå til innhold
Fiskersiden

En stang vi står for....


pikewallis
 Share

Recommended Posts

Pike_wallies_Heading_B600-300x32.jpg


Du vil bli overrasket over hvor lett og fin denne stangen vil føles under fiske, til å være en stang som lett slenger i veg 240gr. Ofte vil disse stengene føles litt tunge og klupete og man kan fort bli sliten i løpet av en dag. Jeg tror vi har knekt den koden med denne stangen. At den i tillegg er to-delt gjør den også til en praktisk stang, mange andre kjører hele stenger. Igjen har vi fått lov til å legge det vi mener er viktig i en gjeddestang og resultatet er vi stolte av. Vi har i tillegg til at den skal være rå å fiske med brukt tid på utseende, noe som skiller seg litt ut, noe jeg føler vi har klart.


Når du beveger stangtuppen, så beveger agnet seg også :-) Nå har jeg brukt denne stanga i noe måneder og jeg er ikke tvil om at denne spinnstangen er med å konkurrerer helt der oppe.


http://www.seeberg.no/index.php/produkter?page=shop.product_details&flypage=tpflypage.tpl&product_id=2943&category_id=668


Pikewallis_det3_-300x51.jpg


Pikewallis_det1_-300x107.jpg


0-300x84.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.