Gå til innhold
Fiskersiden

meget delikat jerkstang.


pikewallis
 Share

Recommended Posts

Pike_wallies_Heading_B600-300x32.jpg


For å være veldig ærlig så må jeg si jeg er veldig stolt av at Team pikewallis i dag 19. feb. offesielt kan gå ut med bilder og info om den nye jerkstanga til www.Seeberg.no . At vi skulle få muligheten til å være med å tilverke stenger som vi selv elsker å bruke er for meg et stor øyeblikk i livet.
Å kaste seg inn i et hav av andre stenger i samme segmentet er en utfordring, men jeg føler meg trygg på at dette blir en av de stengene en gjeddefisker vil ta med i vurderingen når det skal handles. Nå vi nå legger vårt navn og rykte i denne stangen så er det med en sikkerhet at kjøper vil få noe han virkelig setter pris på. Vi har ikke bare lagt vekt på det fisketekniske vi har også prøvd å lage en pen stang, en stang som skiller seg litt ut forhåpenligvis i riktig rettning


Jeg vet at flere butikker allerde har bestilt inn stengene så de skal være enkle å få tatt en titt på.


Pikewallis_det3_-300x51.jpg


Pikewallis_det1_-300x107.jpg


0-300x84.jpg



http://www.seeberg.no/index.php/produkter?page=shop.product_details&flypage=tpflypage.tpl&product_id=2942&category_id=668


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.