Gå til innhold
Fiskersiden

Endelig i Norge


pikewallis
 Share

Recommended Posts

Skjedd mye i dag. Nye stenger har offisielt blitt lagt til på www.seeberg.no sine sider, noe som er en milepæl i pikewallis historie og en ting til som er nesten like stort og like viktig.
Vi har klart å få inn predatoragn i en sportfiskebutikk her i Norge. Målet med bloggen og nå nettsiden er jo og har vært å sette fokus på våre predatorfisker som en fantastisk sportfisk og nå begynner det å komme synderlige bevis på at vi har lykkes med litt. www.gero.no satser det er det ingen tvil om, ikke bare igjennom å ta inn Jeff Boggs men også Sava Gear, Abu Garcia, Fairpoint, Seeberg, Splash International med flere. Og Geir som har drevet butikk i noen år, gjøre ikke dette for morro skyld, han gjør det for de han driver butikk :-) og ser at etterspørselen etter predatorsaker øker og da gjelder det å være med når toget stikker ut fra Stasjonen.


Med Jeff Boggs i Norge blir det en ny hverdag for meg, nå kan jeg stikke ned på Gero nå og plukke med meg noen :-))




PC19120-199x300.jpg
Geir ser sint ut hehehe.




PC19121-180x300.jpg
15" shadder




PC19122-300x123.jpg
Minibigboy uten rigg




PC19123-300x122.jpg
bigboy




PC19137-300x226.jpg
Paddletail




PC19144-300x265.jpg
12 og 9 " shadder


PC19149-199x300.jpg


PC19150-199x300.jpg


PC19153-300x265.jpg


For alle som har litt intresse av predatorfiske bør ta seg en tur til Gero.

Nå kan du kjenne på, ta på, se på gjeddeagn som har levert svært mange 10+ de siste årene.


PC19154-199x300.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gummi er gummi. Noen har fått over 100 gjedder på en paddletail, jeg kan selv ha mistet halen ved et par. Men jeff boggs sine gummiagn vil jeg påstå har en god kvalitet. Men alltid greit å reparer litt.

crembrule brenner og en kjøkkenkniv. Varm opp tuppen på kniven, stikk den ned i såret, dra ut kniven og klem igjen og bete er som nytt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.