Gå til innhold
Fiskersiden

Ørret-terapi


Audun
 Share

Recommended Posts

Ikke dumme de der gutt! gratulerer! Enig i at det var en super tur, trivelige folk og god stemning. Vi tar en igjen neste år? tradisjon dette nå?

Og forresten, jeg vet jeg har postet denne før, men det var da for tusan ikke bare du som fikk stor fisk...

060520051901Txxbn52AIi1J4GBx7W.jpg?69

Mvh Oz

PS: den derre beverhistorien kunne du spart deg for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Ikke dumme de der gutt! gratulerer! Enig i at det var en super tur, trivelige folk og god stemning. Vi tar en igjen neste år? tradisjon dette nå?

Og forresten, jeg vet jeg har postet denne før, men det var da for tusan ikke bare du som fikk stor fisk...

Mvh Oz

PS: den derre beverhistorien kunne du spart deg for...

Ja Åsmund, vi fikk oss en god "bever-latter"... Og det må gjentas. Mista jo en virkelig stor en, vil gjerne få fatt i den igjen[ :) ] Dere er virkelig trivelige karer! Vi får holde kontakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av AudunJa Åsmund, vi fikk oss en god "bever-latter"... Og det må gjentas.

Neineineineinei!!! den historien der bør ikke gjentas. gjem den bort langt inne i hodet ditt, og ikke fortell den til flere folk. [ :) ]

Turen derimot, den gjentar jeg gjerne!

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av oracel

Hva er denne beverhistorien dere snakker om? Jeg tror jeg snakker på vegne av flere av oss når jeg sier at jeg vil høre den historien :)

Og jeg vet at jeg snakker for alle som har hørt denne historien når jeg sier at du ikke vil høre den. ikke spør mer, er du grei...

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.