Gå til innhold
Fiskersiden

Sjøørret i Holmestrand + bilder fra noen andre turer


gundhus
 Share

Recommended Posts

Dro utover til Holmestrand i går, var dødt hele dagen utenom en høggperiode rundt høyvannstider. Jeg mista en stor en som hadde ett skikkelig utras, som det er umulig å tippe vekta på :-(


Så fikk jeg en på 840 gr og 44 cm som hadde svelga hele kroken og blødde fælt, så den måtte bøte med livet og blir middag i dag m/poteter,rømme og eggesmør.


Var bare 3 m dypt der jeg sto, jeg fiska med dupp og brisling (men brislingen var egentlig alt for stor for dette fisket) men jeg fant noen som var litt mindre i pakka. Duppen fløy under 2 ganger til som mothøgget ikke satt, men jeg var nok litt rask i avtrekkern, for jeg ville ikke kroke fisken stygt en gang til. For jeg liker å slippe ut mest mulig sjøørret.


Var å fiska fra kl.13:00 å ga meg ca kl. 20:15 og det blåste surt og var skiftende vær hele dagen, men det skjedde jo litt, å deilig å bare få fiska litt igjen.



marsapril+2013+023.JPG



Her er noen bilder fra noen andre turer i år, men ikke noe fangst å skrive hjem om.



DRØBAK (blei bare en sei på meg på ca 2 kg)


marsapril+2013+002.JPG



marsapril+2013+003.JPG



marsapril+2013+005.JPG


DR.ELVA


marsapril+2013+006.JPG



marsapril+2013+008.JPG



s%C3%B8+1,2.JPG


Otto med sjøørret på ca 1,2 kg i Holmestrand (svømmer videre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.