Gå til innhold
Fiskersiden

Sexy båt med et greit antall hestekrefter :)


Alexander Johnsen
 Share

Recommended Posts



Denne videoen er verdt en titt for alle dere båt interesserte her på forumet! Til og med for de som har sett den før!

En meget bra sammensatt film av Team Geico. Jeg drømmer meg totalt bort i de 6 minuttene denne 'teaseren' varer!


Noen her som hadde tørt å maxet denne båten her på en vindstille dag uten bølger? Skal ærlig innrømme at det hadde ikke jeg!

4000 hestekrefter fordelt på 2 Jetmotorer som forøvrig er tatt fra et russisk angreps helikopter.

Kombinert med et Mystic C-5000 katamaranskrog så går dette noe sinnssykt fort! :bow:

Den offisielle verdensrekorden for offshore båter er tatt med 'Longlite' versjonen av denne båten.

Herligheten treffer pinade meg 210 Mph 338 km/t på speedometeret under perfekte vind/bølgeforhold i ferskvann!

Rundt 190 Mph om jeg ikke husker feil, i saltvann!

Leketøy for styrtrike businessmenn ! :money:

PS: Det er en sann fornøyelse å se denne i 1080p HD vist man har en ok skjerm!

Endret av Alexander Johnsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der går usaklig fort,rett og slett! når en er oppe i 420 km/t på vann så skal det ikke store vindkastet eller bølgen til før båten flipper rundt . G-kreftene må være helt vanvittige vist det skulle skje! om ikke G-kreftene tar knekken på sjåføren så må smellen når han treffer vannet igjen gjør det.

Eller sitter de spent fast i en kapsel som slår seg løs fra resten av båten vist noe sånt skulle skje? Det må iallefall heftig sikkerhetsutstyr til for og overleve noe sånt.

Risikosport! :jig:



For de som ikke er milliardærer så er dette en fint alternativ til Offshore Katamaran!



det går unna her gitt! :thumbsu: Endret av Alexander Johnsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.