Gå til innhold
Fiskersiden

Nise, SØ, makrell og annet i etnefjorden


DocHoliday
 Share

Recommended Posts

Hadde en fin tur til Etnefjorden i dag mogrges tidlig med masse å se og en del fangst og. Fått en SØ (800gr) etter noen uker resultatløs fiske etter SØ. Desverre skremmt 2 kjemmpe stor SØ [ :D ] som stått helt tett på land før jeg klarte å legge ut en kast.

I lag observerte jeg niser noen meter fra land (kjempe opplevelse for meg dersom aldri hadde sjanse å betrakte niser på kloss hold[:0].

A lit senere viste seg en makrellstim. Desverre var jeg tilfeldig optatt med å bytte sluk slik at neste kast kom vel a lit for sent for å komme med en bevis.

Observerte stim en gang til men da hadde jeg allerde packet sammen og var på veien hjem.

Ønsker tight lines å hyggelig oppleveser under fiske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan legge til at jeg var i Etne på fredag og observerte flere store stimer med makrel, men mer gledlig var det å se fem store fine laks som slengte seg i fjorden, det var helt blikk stille, og utenom laksene var det også mye aure å se.( jeg var kun der inne en times tid, så det var plenty liv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.