Gå til innhold
Fiskersiden

Tekota 600 lc eller 700 lc?


orsand
 Share

Recommended Posts

Hei.

Eg er på jakt etter ei ny snelle til fjord-/havfiske. Har undersøkt litt og ser at Shimano sin tekota lc blir anbefalt av mange. Snella kjem i fleire storleikar og eg er litt usikker på om eg bør gå for 600 eller 700. Eg fiskar stort sett frå 50-150 m, men kan finna på å utforska djupare vatn (max 300 m). Ser at 600-versjonen er betydeleg lettare enn 700-versjonen og det er jo ein fordel, men vil Tekota 600 lc bli for spinkel til mitt fiske?

Alle innspel blir mottatt med stor takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gått for en 600, har den selv og bruker den til fiske som du beskriver. Er kjempe fornøyd!

700-utgaven er en betydelig større og tyngre snelle.

Hvis hoved delen av fiske ditt foregår på 50-150 så er 600 i alle fall midt i blinken. 300 meters dyp er den ikke ideel lenger, men jeg har levde min på drøye 200, funket greit det.

Endret av Stian N E
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med Stian,men spørs vel litt på hvilke vekter du bruker og om det er pilking eller agnfiske?

Bruker du 350gram og oppover ville jeg nok gått for 700. Hvertfall ved pilkefiske.

Godt poeng! Jeg tenkte automatisk agnfiske, da det er det jeg driver mest med.

Pilking med tunge pilker er vel en større påkjenning på snella og en 700 ville nok ikke være så dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for nyttige svar.

Eg fiskar med både pilk og agn, og i tillegg varierar vekta. Det er vel uansett umulig å finna ei snelle som passar til alt. Ut frå den mest vanlege bruken, som er agn og pilkefiske 50-150 m med vekter opp til 250 g, ser det ut som eg bør velga 600. Eg får heller anskaffa meg tyngre utstyr dersom eg skulle begynna å fiska mykje på djupare vatn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.