Gå til innhold
Fiskersiden

Fluestenger


bjørnerem
 Share

Recommended Posts

å anbefalle stenger er jo egentlig ganske enkelt eller vanskelig. jeg fisker selv med en scott s3 (9/5) jeg har aldri fisket bedre me en stang før, men en billig bra stang med rask og fin aksjon så vil jeg anbefalle for både nybegynner og vidrekommende så snbefaller jeg redington red fly som er en vannvittig bra å billig stang!!komplett sett går for 1600/1700 kr!! med god snelle å snøre.tube følger ikke med!!men anbefaller på det største scott s3/g serie!!pris:6000/7000 kr!!me livstid garanti på begge stengene!!! loop grey line er også utrolige flotte stenger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slate Lightweight er en kjempestang - krever lite energi å legge ut snøret. Prøvde den på hellerudsletta på en messe og glemte nesten at det var tohåndsen jeg skulle prøve. [ :D ]

Har ikke fått testet Sage stanga som kom bra ut i testen til AoF(skal få gjort det snart), og regner med at det blir en av dem når jeg om ikke lenge skal ut å handle ny 5# stang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av tørrfluefisker

et lite spørsmål:

åssen for jeg mitt eget bilde i forumet??

jeg har et bilde jeg vil sette opp!!

[ :D ]

Du må sende en mail til Espen Ø. så ordner han det.

Men forumet skal "fornyes" hvert øyeblikk, og da kan du gjøre det selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.