Gå til innhold
Fiskersiden

Hardy jet sintrix 6# 9,6 fot & Hardy CLS Ultralite 5000


BGA
 Share

Recommended Posts

Hei ,

Har ikke prøvd akkurat denne modellen,er vel ny av året .

Har prøvd Zenith 10 fot klasse 8

Samme teknologi så sikkert ikke så ulike . En fantastisk responsiv stang med litt utpreget toppaksjon .God på vannkast og god på kast over hodet .Jeg prøvde den med intermediate skyteklump og tenker vel at dette er en stang som passer best til skyteklumper .Når det gjelder Ultralite 5000 får du det du betaler for .Helt ok kvalitet men ikke engelsk håndtverk .

De fleste av de nye Hardymodellene produseres i Korea og har hatt endel problemer med slitedeler ,skruer som løsner ol .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til og gi gjerne en tilbakemelding om hva du syntes .

Er selv hektet på Hardysneller men liker Loomis sine fluestenger bedre.

Ville selv gått for en av modellene som fortsatt produseres i Alnwick,men de er jo endel dyrere enn Koreamodellene .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hva skal man si :) klar innertier mener nå jeg da :)

Snelle stang 316 gram, en action jeg ikke trodde var mulig , med litt robuste store fluer no problem .. stanga virket utrolig presis etter min mening. Snelle , en fryd for øyet samt en utrolig brems 1 klikk og du merker bremsen tar ikke noe sånn skru i bunn med rykk å napp. At snelle er produsert i Korea, kan ikke si at det skal bety noe for meg.

Var heldig å fikk kjøre en torsk på ac kiloen også, morsomt var det.

Så dette ble en kraftig uppgrade for meg med tanke på at dette blir mitt SØ flueutstyr :)

Blir nok bestilling på ei Hardy Zenith 8,6 4# stang til uka , blir helt perfekt å få byttet ut den gamle loop stanga. Snelle til dette, trur rett å slett jeg kjøper ei CLS 5000 til da vekta var så lav :)

Så til de som anbefalte meg Hardy, jeg ble bitt av basillen med en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.