Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskekort, Larvik og omegn..


alfalfa
 Share

Recommended Posts

Hei alle! :-)

Nykomling her, og derfor sikkert ditto spørsmål..

Har tre gutter i 8-13 års alderen som er hekta(!!!) på fiske, og da er ikke jeg vond å be med..

De fisker jo stort sett gratis, men jeg vil gjerne også prøve lykken, og lurer da på hvilke steder som trenger fiskekort (i tillegg til fiskeravgiften)..

Tenkte først og fremst på Farris, Ulfsbakktjern og Hallevannet...

Og hvor får man tak i det, evt..

Tenkte også å prøve Goksjø etterhvert, men der fant jeg faktisk lettvint ut hva, hvordan og hvor mye! :-)

Tacksam för hjälp! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke til fiske i vanna du nevner men anbefaler Skrim fjellet/området som er i "omegn":). Mange flotte fiskevann der.

Får ikke til å legge inn linker nå men info og kart over områdene ligger på fritzoe-skoger.no. Der står også info om fiskekort men årskort/ukeskort ligger på inatur.no. Dagskort løses også enkelt på stedet ved de forskjellige bommene. Ligger rundt 50kr for fiskekort og rundt 50kr for veibommen. Tror alle under 16 fisker gratis om jeg ikke husker feil:)

På Farris er det vel fiske fra båt som gjelder nå i sommervarmen? På Skrim er det ikke anadrom fisk så der trengs det ikke fiskeravgift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.