Gå til innhold
Fiskersiden

Joe Peterson mannen bak trueglide.


pikewallis
 Share

Recommended Posts

De så riktig fine ut! Jeg har ikke helt blitt bitt av basillen av shads og andre gummibaserte... ting enda, selv om andre i klubben såvisst er det. En ting jeg synes er interessant når det blir dyrere og dyrere shads, med flottere og flottere finish, er hvor effektive de er i forhold til andre? Har du/dere ført statistikk over gangene dere har brukt ulike typer og konkludert med noe, eller er det mer en følelse av at disse funker bedre?

Jeg synes dette er viktig å poengtere siden dette tross alt er ganske betydelig reklame for et produkt fra en produsent som har sponset dere med disse shadene, slik jeg leser det. Jeg har ingenting i mot det, men synes det er viktig at man skiller på om man betaler for en fin shad eller en bedre shad.

Jeg for min del har omtrent like dårlig uttelling (les: 0) med alle shads jeg har prøvd etter kveite, så jeg er veldig interessert i å skjønne hva som kan øke sannsynligheten for et møte med dronninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Du pris og fangst har skjelden noen sammenheng, men ofte i forhold til holdbarhet.

Kjøper du shadder i mellom 70 og 200 kroner så er de ofte laget av bra gummi.

Jeg ser ikke på dette som reklame jeg synes det bare er helt konge å se hva folk får til hjemme i kjelleren eller andre steder. Dette er ikke noe masseproduksjon :-) dette er en manns kunnstverk. når det gjelder kveitefiske så har jeg null kunnskap til å uttale meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.