Gå til innhold
Fiskersiden

Fangstrapport 3. juni


Breiflabben
 Share

Recommended Posts

Nok en tur ut idag - til samme sted hvor jeg fikk 2 små SØ igår. Denne gangen gikk det bedre. Fikk 3 stk. En liten tass på 250 gram som fikk leve videre, og 2 større på 700 og 1270 gram. 1270 gram er forresten ny pers [ :o )], så nå er jeg godt fornøyd. Blir nok et par turer til i løpet av helga....[ :) ]

Er det forresten mulig å legge inn bilder her ved enkle håndgrep, eller må bilder sendes Espen/Remy først?? Fint hvis noen kan forklare hvordan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vet ikke om jeg skal være veldig spesifikk når det gjelder beskrivelse av stedet. I såfall står det vel fjorten karer der og fisker neste gang jeg ankommer plassen. Men at det var på Jæren kan jeg si. Tror ikke dette stedet er bedre enn andre steder heller, det gjelder vel bare å komme seg ut og oppsøke typiske SØ-plasser, så skal det mye til for at du ikke får kontakt. Fisken virker veldig aktiv for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Ny rekord igjen: SØ på 1,8 kilo (57 cm)!!!! Fikk en på 650 gram også...

Før gårsdagen var SØ-rekorden min 1,25 kg. Igår slo jeg den med 20 gram (1,27 kg). Den rekorden skulle ikke stå seg lenge, for fisken jeg fikk idag ble veid til 1803 gram, inkludert bærepose. Veid på vekt på bensinstasjon. Jeg er en glad mann!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.