Gå til innhold
Fiskersiden

arendal


poppe
 Share

Recommended Posts

Det har vel Reddis og bemerka Erik, stått for lenge i lakseelv nå :)

Poppe, HA prøver du på i Sømkilen, Hasseltangen om du skal på land. HT er den ene siden. Skulle vel og være en grei plass for de andre artene du er etter.

Har du båt dorger du rund holmene og skjæra i Sømkilen, men husk elveutløpet og grenser/regler.

Hvor har du båten foresten?

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Hisøya, så pass deg Erik! :D Og var med i den 1. hisøygjengen :) , dog ingen boler. De kom senere

Poppe ferga tar ca 4 minutter.

Starter du å dorge fra hisøya og oppover tromøysund er du midt i sø land, dog kanskje ikke nå på "sommeren", men med den kalde tempen kan du nok treffe på noen.

Pleier og å få bra makkiser i byfjorden. Spes på sensommeren og høsten. Horngjelen fisker jeg aldri etter, så der kan jeg ikke hjelpe deg.

Ble nettopp tatt en torsk på 12 kilo i tromøysund. Brygga utenfor rådhuset er det blitt observert MYE steinbit av dykkene kompiser, men om det er gyteplass eller oppholdssted generelt vet jeg ikke. Hove på tromøy skulle du vel kanskje kunne treffe på hgjel...og ha :D

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.