Marken Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 Noen gode tips om agn til sørv? Jeg har bare prøvd med mais som agn, fordi den skal være mest effektiv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MC85 Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 Maggot, små markbiter, og deig. Disse funker bra for meg hvertfall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
avkroken Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 Brød. Både innmat og skorpe er veldig bra. Reke og mais er også bankers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marken Posted June 4, 2005 Author Report Share Posted June 4, 2005 Det var noen gode tips[ ] Hvilket agn får vi størst sørv på[?] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Frisch Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 sitat:Opprinnelig postet av Marken Det var noen gode tips[ ] Hvilket agn får vi størst sørv på[?] Brød fisket høyt i vannet(på overflaten eller rett under) nattestid. Men man kan selvsagt slumpvis få stor sørv på andre metoder og tider også. F.eks duppmeite med mais[^] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders L Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 Egentlig ALT som lar seg feste til en krok! Har fiska sørv med rips,sørv,tyggis,you name it! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OLHEI Posted June 5, 2005 Report Share Posted June 5, 2005 Mine favorittagn er: mais, loff, maggot, reke. De har alle fanget sørv på 700+ for min del. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts