Gå til innhold
Fiskersiden

Ny tur (langvatn/vesterålen) rapportbilder


Champ
 Share

Recommended Posts

til helga legges turen til Langvatn ved øverbygd , drar på fredag rett etter jobb og blir til søndag, det blir også en tur innom villmarksmessa og barduelva på lørdag før retur til langvatn , rapport og bilder kommer over helga . Håper på noen fine Røyer og ørreter i vannet der , og selvfølgelig årets første fisk i barduelva .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg nok en gang vært på tur ....

på fredag dro jeg og 4 kompiser fra jobb til langvatn som ligger på innersiden av takvannet , flott plass og vet det er flott fisk der , vi derimot fikk bare noen småpinner . det hele endte ut i at vi ble sittende å nyte ølen til klokken 06:00 om morran og fiske ble oversett for en gangs skyld, men morro var det :-) på lørdag så snart jeg var kjørbar dro jeg til vesterålen for å fiske etter laksen i kjerringnesdalen , dette ble en skandale da vannstanden var så høy at jeg enkelte steder måtte stå inni skogen å kaste snøret ut mellom buskene for å treffe vannet , bilder følger under.

stemning.JPG

dette bildet er tatt på tur til langvatn , stemningen var slik at jeg var sikker på at jeg så troll i skogen :-)

grilling.JPG

Grilling og øldrikking var det det ble mest av ved langvatn , for en gangs skyld ble fisket oversett for det meste, grilling ble gjort på en steinhelle som ble varmet over bålet , resultatet var helt Supert , og både koteletter indrefilet og kylling gikk ned på høykant.(en arbeidskollega av meg som er på bildet)

vanniskogen.JPG

Enkelte plasser var det så mye vann at jeg måtte stå inni skogen å lure marken og dubben ut gjennom trærne , og fiske her ved en slik vannstand er helt håpløs , og jeg forble fiskeløs her

Resten av bildene er lagt ut på hjemmesiden min , stikk innom å ta en titt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av ante

Sofus:

Sjekk denne lenken til fylkesmannen i Troms. Her har du fisketider for stort sett alle vassdrag i Troms:)

http://www.fylkesmannen.no/digimaker/docum...gene%202003.doc

Med andre ord er Tromvikelva fra idag åpen for fiske...[ :) ]

Gode greier, jeg googla etter dette, men var usikker på om det gjaldt garnfiske eller elvefiske. Fant så mye rart, men dette ser ut til å være riktig side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.