Gå til innhold
Fiskersiden

Stangdel til Berkley Titanium SSGS


LarsL.
 Share

Recommended Posts

Drittbutikk hvis de ikke kan ordne det!

Selv om butikken ikke kan ordne saken betyr det ikke at det er en drittbutikk. Det finnes alltid alternative løsninger.

Jeg vet at Pure Fishing (som bla. leverer den stanga) hvertfall tidligere hadde en ordning om at dersom de ikke hadde stangdelen inne så fikk kunden en tilsvarende stang til halv pris. Det går an å høre med butikken om det kan ordnes en slik løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig service = drittbutikk i min bok. Hadde samme problem med en berkleystang. Tok den med på Jakt og Friluft i Arendal, se3lv om jeg ikke er sikker på om stanga ble kjøpt der kikka de på lageret for å se om de hadde stanga inne. Det hadde de ikke, siden det var en model de ikke solgte lenger. Jeg fikk valget mellom å bytte inn den delen jeg hadde i en ny stang som de bestilte fra Pure fishing og betale 300 kr eller å kjøpe en nyere model til inkjøpspris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om butikken ikke kan ordne saken betyr det ikke at det er en drittbutikk. Det finnes alltid alternative løsninger.

Jeg vet at Pure Fishing (som bla. leverer den stanga) hvertfall tidligere hadde en ordning om at dersom de ikke hadde stangdelen inne så fikk kunden en tilsvarende stang til halv pris. Det går an å høre med butikken om det kan ordnes en slik løsning.

Det stemmer det, men eneste alternativ var stenger til over det dobbelte. Og halv pris gjelder av katalogpris, ikke butikkpris. Derfor jeg prøver lykken på om noen har en delestang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.