Gå til innhold
Fiskersiden

Ny stang: Orvis T3 8,5 fot klasse 5


Erlend
 Share

Recommended Posts

Blir litt flirfull av den der [ :P ] (-du har vel ikke brukt mange penger på noe du ikke vet hva er...)

Men for all del Orvis T3 er en kjempestang!

Orvis har gjort sin egen vri for å angi stengenes aksjon i gjennom en "Flex Index". De opererer med tre kategorier og en inbyrdes skalering; Full flex, Mid flex og Tip flex. Stanga du har kjøpt er en Mid flex 8.0 på en skala fra 6.0 til 9.0 Med andre ord en stang sånn midt på skalaen for variert fiske [ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke riktig så ille... Jeg regnet med at tallet hadde med hvordan aksjonen er innenfor de klassifiseringene Orvis bruker..

Saken er at jeg ikke har brukt mange penger på den :-) Jeg var så uheldig? å kaste tuppen av en G.Loomis #6 i vannet på mandagen... Ringte butikken for å forhøre meg om det var mulig å få tak i en ny tupp... De ringte litt rundt... og leverandøren hadde ledd av historien og sagt at de skulle ta det som reklamasjon.. så jeg fikk Orvis stanga mot ett mellomlegg på 1500... Er strålende fornøyd med det, jeg... Så all honnør til Jesting Sport, som har gitt meg service langt utover hva man kan forvente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.