Gå til innhold
Fiskersiden

Havabbor Natt Til Søndag....


Remy
 Share

Recommended Posts

Bra gutsing. Gi rapporter om det er noe å få. Var ute onsdagskvelden og fisket av en rekke plasser uten å komme i kontakt med noen med unntak av en stor følgefisk som lignet usannsynlig mye på havabbor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg på utdrikningslag! Lykke til til dere (heldige) som får vært med.

Hvordan har dere tenkt å fiske? Har fått inntrykk av at Remy ikke er så glad i dorging, men hvis dere skal være masse folk i båten blir det vel ingen spøk om alle skal stå og sveive med fluestengene sine. Da er det jo større sjanse for å bli skadet hos dere enn hos oss den natta.

Håper dere kommer med spennende rapport utpå søndagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen ble bra den, men GOD mat og drikke og sånn... men så datt jeg i vannet da!!! Våt som pokker, mobilen tok kvelden og mer!! Så jeg takket for meg en gang i natt, og gutta tok båten videre og fisket. Regner med at Eirik kommer bilder og sånn... som jeg skal sensurere ganske så raskt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg flytter i morgen så har jeg ikke tid til å skrive noen storry på denne enda, kortleser til kamera er jo oxo pakket ned.

Men som Flemms sier, storyen er "Priceless" [ ;) ][ ;) ]

Skal se om jeg får lagt ut noe SENT i morgen eller tirsdag.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får legge ut litt idyll fra denne turen da. Selv om Remy måtte dra hjem etter å ha badet ufrivillig, så fortsatte Eirik og Flemms og vi hadde en knall tur på resten av natten og morningen også. Været var helt nydelig og fisket var, vel ok, la oss si ok[ :D ] Jeg stor koste meg iallefall.

Kan også nevnes at jeg landet min første HA på flue(jomfrutur i indre osfl, uten hjelp av Remy) og satte nye rek. på Lyr tatt på flue(2kg). Utover dette fikk vi noe Makrell og Torsk både på flue og sluk/jigg

Noen bilder:

Bilde_1_19.JPG

Eirik tømte nesten fjorden for Trym-Torsk[ ;) ]

Bilde_2_19.JPG

og mere torsk

Bilde_3_19.JPG

Flemmsen driller lyr

Bilde_4_19.JPG

Grill kos, bål og tørking av klær(say no more)

Bilde_5_19.JPG

Litt råne kjøring hører med

Bilde_6_19.JPG

Flemmsen satte ny pers på Lyr, flue, 2kg

Bilde_7_19.JPG

Rise and shine...nydelig var det

Bilde_8_19.JPG

Eirik i kjent stil med god flex i stanga

Så takker både Remy og Eirik for en flott tur med ok fiske og masse happenings, mye morro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av caddis

utrolig koselig dette da.

Hva slags flue tok du HA på Flemming ?? [ :D ][ ;) ]

Tok HA'en på jiggy flue i chartereus og hvit. Den ble aldrig veid, for i min lykkerus så hadde jeg nok med å beskue, kjenne på, og posere med denne eksotiske fisken før den ble returnert i sitt rette element. Annslagsvis veide den 5-600g.

PS! Bilde av HA'en er det Eirik som sitter på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.