Gå til innhold
Fiskersiden

sone 4 i etneelva


marte
 Share

Recommended Posts

lurer på hvordan denne sonen fisker rundt disse tider. skal der på lørdag.[ :) ][ :D ] lurer også på om om vannstanden kommer til å holde seg framover nå??? skal også i sone 12 og 13 på lørdag og søndag. er det noen som har noen erfaring med desse sonene rundt denne årstiden og på denne fine vannstanden.[ :D ][8D]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannstanden vil nok falle ganske mye neste dagene, så forholdene blir nok ikke så gode dessverre. Sone 4 er en fin sone, kjenner den ikke så godt, men F.Mortensen på forumet (er vel i Orkla nå) kjenner den meget godt, og han vet jeg tar endel fin sø nederst i sonen på kveld/natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom med den du[ :) ] det eg har hørt er nemlig at det er mye snø i fjellet og at elva kommer til å holde seg i og med at det har meldt så varmt vær de kommende dager. kommer nok til å bli storfangst for meg i motsetning til deg[ :D ][8D]hehe... må bare si visst vi skal komme ned å hjelpe deg i sone 1.heheh[ :D ] fått no mer i vikedal da michael....??? no laks på 12 kg eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elva steg faktisk i etne natt til igår. var oppe og snuste på 18 kubikk. 12 og 13 er en plass der det alltid står fisk. helst laks over 12 kg:) :) men visst dere er i sone ein på lørdag så komme eg sikkert nerom ein tur. nei skal forresten ikke var me T.E, han hadde andre soner det samme døgnet. flaks for oss.... :D komme til å bli ei kanon helg me mengder av laks. hører det er bra oppgang for tiden:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.