Gå til innhold
Fiskersiden

er det laks i etne for tiden??


marte
 Share

Recommended Posts

I Etne er det kanonforhold, kommer akkurat inn døra etter et kjempe døgn i sone5, har ikke tall på alle fiskene som har vist seg, (fra 2 til 7-8 kilo), elva formelig "kokte" av fisk til tider, spesielt noen timer etter flo sjø.

Det ble en Laks på Rune klokka 0300 i natt, mista en i går kveld etter et par utras, og vi mista en i dag som var klar for hoven[ :( ]

Vi var oppe en tur i sone 19 og der var det akkurat likt, de hadde vel sett over 100 fisk i løpet av døgnet, men der ville ingen ta[ :( ]

tempen er på ca 11 grader så forholdene er det ingenting i veien med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stod der i nærmere 3 timar og kasta mee kleppesluken.[ :D ] var borti 2 svidder og ein aure.[} :) ] men det var stunder eg bare sto og kikka ut over fjorden. [:0][:0]det var så vanvittig mye fisk å se.[ :P ] tenke nok eg tar turen inn i morgen også. gleder meg hvertfall utrolig til helga.[ :D ][ :D ] kan bli bra det[8D]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kommer den. bedre sent en aldri.

fredag kveld var det ingenting å kjenne. såg to trelakser men det var ingen som ville ta. vi kom tilnake på lørdag ettermiddag og da smalt det på ei stor svidde med ein gang, men den datt av akkurat når den var klar for håven. men vi gav oss ikke med dette. et par timer smalt det på ei svidda til på min stang. denne fikk vi berga og den var 2 kg.[8D] rett etter på så blei det ei svidda på onkelen min og. denne var ca 1.5.[ :D ][ :D ]

me kom tilbake på søndagen og da var det og som fikk kjenning med fisk først. den var bare borti å drog i et par sekund før den stakk av igjen. rett etter på fikk onkel på ei svidda, denne kom på land og rett etter på så fikk han på ein til, men denne datt rett før me skulle ta han i håven. [} :) ][} :P ]

dettevar min fangstrapport, nå venter eg bare på din fra sone 1???!!!!!!!!!!!!!!!![^][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.