Gå til innhold
Fiskersiden

Liten kveldstur 28.06.05


Trollet
 Share

Recommended Posts

Været var så flott, vindstille og jeg følte jeg bare måtet ut en tur, dro ut i 2230 tiden. Bettet var det så som så med, men det var deilig å være ute i stilleheten likevel. Fikk en del små sei, de var de eneste som var på hugget, valgte å ta med 5 hjem til middag i dag(29.06). Planen var å grille dem her hjemme , men ei vennine ringte og lurte på om vi ville komme til dem og grille i kveld. Så det endte opp med at jeg preparete seien til grill og så dro vi dit. Fisken fikk ben å gå på... På vei hjem da vi snakket om fisken, begynte lille Carolne å stortute, for hun hadde jo ikke fått fisk, hun hadde ¨bare¨fått pølse og kylling sammen de andre barna. ;

¨jamen mamma, jeg også skulle ha fisk, jeg liker jo også fisk.......¨ Så nå må mamma ut å finne mer sei i morgen så hun kan få til middag!!!!![ :( ][ :D ][ :D ][:I]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, utrolig bra. Hyggelig når unger liker fisk, det kan ofte være en kunst å unngå at de utvikler en psykisk sperre mot slik mat. Min egen søster fant ett eneste fiskebein i ung alder, og nå tåler hun knapt lukten av stekt fisk [V]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av oracel

Haha, utrolig bra. Hyggelig når unger liker fisk, det kan ofte være en kunst å unngå at de utvikler en psykisk sperre mot slik mat. Min egen søster fant ett eneste fiskebein i ung alder, og nå tåler hun knapt lukten av stekt fisk [V]

Min eldste datter har den aversjonen, og faktisk hadde jeg den i ung alder.... jeg er svært nøye på fileteringen av fisken, og ungene de får ¨hipp hipp hurra¨ og en krone hvsi de skulle finne ben!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.