Gå til innhold
Fiskersiden

VADESKO MED SPIIIIIIIKER!!!!


Gjest RoarV
 Share

Recommended Posts

Gjest Roar Velle

shoe.jpg

waders.jpg

Ja,ja mens sann!! Da har team vision klart det igjen.

Som alle andre var jeg strålende fornøyd med vadeskoene mine de fem første turene . Jeg satte dem på foten engang i april dette året, og jogget i vei. Disse skoene hadde jeg virkelig tro på. Få skøyter, og med trippel søm. Skoene var syntetisk lær, og trenger ikke vedlikehold.

Så til poenget. I går kveld var jeg ute en tur, og oppdaget til min store forskrekkelse at de splitter nye vadebuksene mine hadde to solide grønne flekker på begge sokkene og på samme plass. Joda, vision designerene har klart å sette inn spiker i sålen!!!! HVA? hva?

jeg velger å kalle dette spiker. For dette var fa** meg toppen av idioti. To sylskarpe små metall spisser har ligget å gnaget på min flett nye vadebukse.

Mindre problemer: Sålen har sprukket på midten og det syntetiske læret begynner å sprekke.

Finnes det ingen kvalitetskontroll hos slike store merkevarer????

Vision har nok engang vist seg å være udugelige!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har problemer me neoprensokken til mi vision extreme bukse , kjøpte de ny for ca 2måneder siden.

Nå er det hull på begge sokken litt oppafør ankelen. Jeg har sjekke skoa om kanskje det var no med de som gjorde at hulla kom så fort, men kan ikke si jeg fant no. Jeg kjøpte buksa hos Gero, må vel reklamere å greier.

Det er så sinnsykt irriterende når dette skjer midt i sesongen. ****!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Roar Velle

Hvilken sko type er det du har?

Jeg stappet noen såler oppi Vision skoene mine slik at spiker problemet er løst midlertidig. AF kunne ikke ordne noe før jeg sendte skoene inn. Sende sko og vadebukser inn midt i sesongen??????????????????????????????? ja,ja.....kan jo igrunn forstå at AF må ha visse rutiner for at folk ikke skal lure dem.

Men tilbake til vision skoene. Ser at neoprensokkene på den NYE vadebuksa mi slites veldig fort ovenfor ankelen (Nå 4 uker gammel bukse).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoa heter Vision Flywater, http://www.gero.no/default.asp?mnuMain=4&m...pg=Info&pID=844

Jeg kjøpte skoa med de første vision vaderne mine, som faktisk holdt i 3 sesonger.

Men nå rett før sesongstart så kjøpte jeg ny vision bukse, men det var jo akkurat samme bukse som jeg hadde i 3sesonger.

Men neopren sokken gikk jo hull i med en gang! Skjønner ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roar Velle

Pratet med aktiv fritid. De som tar inn skoene og har ansvaret her i landet. De hadde solgt 5-6 tusen slike par og ikke opplevd at den metall dingsen kom fram tidligere. Jeg må være den uheldigste personen når det gjelder bekledning og vadeutstyr.

Sender inn begge deler, sko og vadebukser. Så får jeg se hva som skjer.

Prøve sims sko neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er pussige greier. Somsagt jeg var kjempefornøyd med de første vaderne jeg hadde å skoa funka fint!

helt til nå! jaja, må sende inn vaderne mine jeg og... håper jeg får det på reklamasjon!

Tro om jeg kan legge til etpar lapper å få et anna merke eller jeg får samme bukse igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.